piątek, 11 lutego 2022

"KRÓL ENIGMY" - Ludka Skrzydelwska || #patronatmedialny

"Ten człowiek jest dla mnie chodzącą zagadką - enigmą".

 

Najpierw był King. Teraz przyszedł czas na Rexa!

"Czasami tak lodowaty, że waham się, czy w ogóle mu na mnie zależy, a czasami tak gorący, że obawiam się poparzyć. W jednej chwili milczący, jakby zapomniał języka w gębie, a w drugiej wypowiadający się ze wzburzeniem i rzucający licznymi wulgaryzmami. Nie potrafię go rozgryźć, chociaż naprawdę próbuję". 

Ludka Skrzydlewska snuje niezwykle hipnotyzującą i elektryzującą powieść o kobiecie, która, by ratować ojca, musiała wyjść za mąż. Ciągnące się za JADE konsekwencje złych decyzji rodziców, wmanewrowały ją w dziwny małżeński układ trwający już od ponad dwóch lat. Związek małżeński z REXEM, mężczyzną przypominającym bryłę lodu, nie jest tym, o czym marzyła Jade. Jak być szczęśliwym w związku pozbawionym uczuć, przepełnionym ciszą i tajemnicami? Wszystko zmienia się diametralnie, gdy Jade, po raz kolejny, znajduje się w kryzysowej sytuacji. Czy i tym razem zwróci się o pomoc do Rexa? Jakie żądanie postawi jej mężczyzna? A co jeśli zawładnie jej ciałem, umysłem i codziennością? Co jeśli poruszy w niej struny, o istnieniu których nie miała pojęcia?

"Jego szorstki, głęboki głos zawsze zdaje się docierać prosto do mojego wnętrza. To niesprawiedliwe, że ma go facet, którego usposobienie przypomina sopel lodu".

ZŁOTO! Złoto dla Ludki Skrzydlewskiej! Po raz kolejny... 

 

"Król Enigmy" to wyjątkowo magnetyczna książka, której nie chce się kończyć. Och, delektowałam się nią. Dwa razy. Uwielbiam bohaterów wykreowanych przez Autorkę. Zimny, nieprzyjemny i oschły Rex? Dokładnie taki jest, ale... UWIELBIAM GO! Z każdą kolejną stroną coraz bardziej i coraz intensywniej skradał moje serce. Kawałek po kawałku. Z kolei Jade daje się poznać, jako twarda dziewczyna, ale również, jako bezsilna i bezbronna, z uwagi na sytuację, z jaką przyszło się jej zmierzyć. Któż by chciał ponosić konsekwencje swoich rodziców? Ona musi temu podołać... Ale czy może czuć się bezpiecznie przy Rexie?

"Cała ta sytuacja, w której się znalazłam, zdecydowanie nie należy do normalnych, z czego doskonale zdaje sobie sprawę".

Niebezpieczeństwo, tajemnice, adrenalina, broń i gorące sceny! Właśnie to znajdziecie w najnowszej powieści Ludki Skrzydlewskiej! Wszystko podane we właściwych proporcjach. Tutaj nie ma miejsca na nudę. Jest intensywnie, dynamicznie oraz intrygująco. Przyjemnie było również spotkać dobrze już znanych bohaterów - Dani oraz Kinga, bohaterów, których mieliśmy okazję poznać w powieści "Król grzechu".

 

"Król Enigmy" to erotyczna powieść, przesiąknięta uczuciami i emocjami, które wygodnie rozsiadają się w naszym wnętrzu, by w niespodziewanych momentach uderzyć ze zwielokrotnioną siłą! Do samego końca nie byłam pewna, jaki będzie finał. Napięcie towarzyszące mi przez większość lektury oraz  niesłabnący zachwyt i nieustająca ciekawość sprawiły, że mam ochotę zagłębić się w tę powieść raz jeszcze. Przeczytajcie koniecznie! Jest hot! Polecam.


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Król Enigmy"
Autor: Ludka Skrzydlewska
Cykl: Królowie Vegas (tom 2)
Wydawnictwo: Editio red
Ilość stron: 320
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 09.02.2022

#patronatmedialny


Za możliwość przeczytania książki i jej patronowania serdecznie dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu Editio red. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥