czwartek, 26 grudnia 2019

475. "Następnym razem" - Karolina Winiarska || RECENZJA









"- Niczego nie wolno w życiu żałować. Wszystko dzieje się po coś. Pamiętaj".

"Następnym razem" to debiut literacki autorstwa Karoliny Winiarskiej. Niestety z przykrością stwierdzam, że książka kompletnie do mnie nie przemówiła, nie poruszyła mnie, a tym bardziej nie wywołała żadnych emocji. Zastanawiam się skąd tyle pochlebnych odczuć i opinii. Z bólem serca przyznaję, że męczyłam się podczas poznawania kolejnych wydarzeń i przemyśleń bohaterów...

Olga i Michał poznali się na wakacyjnym wyjeżdzie. To właśnie romantyczne chwile we Włoszech rozpaliły w nich silne uczucie. Jednak po powrocie do Polskich ich kontakt się urywa. Ola i Michał zaczęli żyć własnym życiem, ale żadne z nich nie wymazało tego drugiego z pamięci. Kilka lat później, już jako dorośli ludzie, próbują zbudować nowe związki i zapomnieć o przeszłości. I choć wciąż o sobie myślą i tęsknią to starają się nie wracać do tego, co ich łączyło. Czy odważą się pójść za głosem serca? Czy pokonają przeciwności losu? 

„Przecież tak naprawdę nasze drogi nigdy się nie rozeszły. Wciąż gdzieś się splatały”.

"Następnym razem"  to powieść, jakich wiele. Historia o pierwszej miłości, rozłące i tęsknocie. Przemyślenia, decyzje i wybory bohaterów oprócz tego, że mnie irytowały, to także sprawiły, iż ciężko było mi wczuć się w ich położenie, sytuaję, problemy, z jakimi się zmagają. Nie potrafiłam im ani współczuć, a tym bardziej kibicować. Nie byłam w stanie postawić się po żadnej ze stron... Może kolejna książka autorki bardziej przypadnie mi do gustu. Czy polecam? Wybór pozostawiam Wam. 






GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Następnym razem" 
Autor: Karolina Winiarska 
Wydawnictwo: Szósty zmysł
Ilość stron: 316
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 5/10




Za możliwość przeczytania książki dziękuję 
Wydawnictwu Szósty zmysł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥