sobota, 21 grudnia 2019

TOP 25 - Najlepsze książki 2019 || RANKING NIE OCENIAM PO OKŁADKACH


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje TOP 25 – czyli 25 najlepszych książek, które przeczytałam w 2019 roku. 

Kolejność książek według daty publikacji recenzji. 
Od stycznia do grudnia.

"Samobójca" - Agnieszka Ziętarska

Znalezione obrazy dla zapytania: samobójca agnieszka ziętarska"

"Słońce za horyzontem" - Magdalena Kołosowska

Znalezione obrazy dla zapytania: słońce za horyzontem"

"Winna" - Alicja Sinicka

Znalezione obrazy dla zapytania: winna alicja sinicka pdf"

"Nasze własne piekło" - Natalia Nowak-Lewandowska

Nasze własne piekło

"Zawsze i wszędzie" - Brittainy C. Cherry


"Pan Perfekcyjny" - Jewel E. Ann

Znalezione obrazy dla zapytania: "Pan Perfekcyjny""

"Dwie kobiety" - Hanna Dikta


"Trzy kroki od siebie" - Rachael Lippincott, Mikki Daughtry, Tobias Iaconis


"Jedyne takie miejsce" - Klaudia Bianek

Znalezione obrazy dla zapytania: "Jedyne takie miejsce" - Klaudia Bianek"

"Architektura uczuć" - Meg Adams

Znalezione obrazy dla zapytania: "Architektura uczuć" - Meg Adams"

"Dopóki starczy mi sił" - Karolina Klimiewicz

Znalezione obrazy dla zapytania: "Dopóki starczy mi sił" - Karolina Klimiewicz"

"Coraz większy mrok" - Colleen Hoover


"Kolorowych snów" - Monika Sawicka


"Kiedyś po ciebie wrócę" - Agata Czykierda-Grabowska


"Historia naszych pożegnań" - Agata Przybyłek


"Jeszcze będziemy szczęśliwi" - Enrico Galiano


"Z ciszy" - Martyna Senator

Znalezione obrazy dla zapytania: "Z ciszy" - Martyna Senator"

"Powroty i wspomnienia" - Sylwia Trojanowska


"Art & Soul" - Brittainy C. Cherry


"Kiedyś się odnajdziemy" - Gabriela Gargaś

Znalezione obrazy dla zapytania: "Kiedyś się odnajdziemy" - Gabriela Gargaś"

"Wszystkie róże świata" - Jagoda Wochlik

"Kusząca pomyłka" - Vi Keeland

Kusząca pomyłka

"Najcenniejszy podarunek" - Klaudia Bianek

Najcenniejszy podarunek

"Rysunkowy chłopak" - K.N. Haner


"Bądź moim światłem" - Agata Przybyłek


Wszystkie wymienione przeze mnie książki zapewniły mi wiele wrażeń i emocji! Jestem pewna, iż kiedyś wrócę do kilku z nich, aby na nowo poczuć to, co zostało mi opowiedziane. 


Co sądzicie o zestawieniu?
Czytaliście którąś z zaprezentowanych przeze mnie publikacji?
Albo może macie w planach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥