poniedziałek, 24 sierpnia 2020

562. "Napraw mnie" - Anna Langner || RECENZJA

Czy wszystko, co zniszczone, można naprawić?

"Napraw mnie" stanowi bezpośrednią kontynuację powieści "Zniszcz mnie". Autorka po raz kolejny zaprasza czytelników do świata Amy oraz Barry'ego. Kobieta leczy złamane serce. A gdy na horyzoncie pojawia się perspektywa pracy w agencji programowej, Amy jest przekonana, że właśnie wtedy uda się jej zapomnieć o mężczyźnie, który zawrócił jej w głowie. Los bywa jednak przewrotny. Amy nie przypuszczała, że w nowym miejscu pracy spotka jego - Barry'ego. Mężczyznę, o których chciała zapomnieć. Ich ścieżki ponownie się krzyżują. Przeznaczenie nie odpuszcza...

Pierwszy tom bardzo mi się podobał i byłam ogromnie ciekawa, w jaki sposób autorka przedstawi dalsze losy bohaterów. Dynamiczna akcja, humor i sarkazm. To moje pierwsze skojarzenie, gdy myślę o niniejszym tytule. Świetnie bawiłam się podczas czytania "Napraw mnie". Uśmiech nie schodził mi z twarzy. No i Barry. On już zdążył skraść moje serce w "Zniszcz mnie". 

Autorka zadbał o wyrazistą kreację bohaterów. Oboje są charakterni, niejednoznaczni, mają swoje zdanie i swoje słabości (Amy w szczególności upodobała sobie żelki). Nie mogę nie wspomnieć o wspaniałej Becky, przyjaciółce Amy. Ta kobieta jest genialna! Zazdrościłam głównej bohaterce tak fenomenalnej przyjaciółki. 

Czytelnik poznaje losy Amy dzięki zastosowanej przez autorkę pierwszoosobowej narracji. Pojawia się również kilka rozdziałów oczami Barry'ego. Dzięki temu trafnemu zabiegowi, odbiorca otrzymuje możliwość spojrzenia na wydarzenia z dwóch różnych perspektyw i zbudowania sobie historii w całości. Poznawanie myśli, uczuć i wątpliwości bohateró dostarczyło mi wiele wrażeń i emocji. Teraz czas na Was! Serdecznie polecam. 





GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Napraw mnie"
Autor: Anna Langner
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 368
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 12.08.2020



Książkę "Napraw mnie" możecie zakupić na stronie księgarni taniaksiażka.pl

Literatura dla kobiet w księgarni Tania książka.

Za możliwość przeczytania książki 
serdecznie dziękuję księgarni Tania książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥