sobota, 9 czerwca 2018

"Bang" - E.K. Blair || ZAPOWIEDŹ PATRONACKA

Jest mi niezmiernie miło Was poinformować, iż mój blog Nie oceniam po okładkach objął patronatem medialnym książkę "Bang" - E.K. Blair od Wydawnictwo NieZwykłe.


PREMIERA: 20 CZERWCA 2018
 
Mówią, że ten, kto mści się na drugiej osobie, traci część swojej niewinności. Ale ja nie jestem niewinna. Już od dawna. Zostałam okradziona z niewinności. Odebrano mi los, który był mi pisany. Duszę, z którą przyszłam na świat. Rubinowe serce osadzone w życiu pełnym nadziei i marzeń. To wszystko odeszło. Przepadło. Nigdy nawet nie miałam wyboru. Opłakuję tamto życie. Rozpaczam nad każdym „co by było, gdyby...”. Ale z tym już koniec. Jestem gotowa odebrać to, co zawsze mi się należało.

Jednak każdy plan ma jakiś słaby punkt. Czasem jest nim serce.


 
Długo moglibyśmy opowiadać o tym, jak niepokojąca, fascynująca i porywająca jest ta historia. Ryzykowna koncepcja fabuły i postaci wymagała odwagi, jednak [E.K.] udało się stworzyć dzieło szokujące i trzymające w napięciu. Od »Bang« nie dało się oderwać, a efekt końcowy był po prostu znakomity! Owacja na stojąco!
Totally Booked

E.K. Blair stworzyła złożoną łamigłówkę. Utkana przez nią tajemnica wciągała mnie coraz głębiej w mroczną sieć zemsty, pełną postaci o tak wielu różnych obliczach, że trudno jest odróżnić prawdę od fałszu
Pepper Winters, autorka bestsellerów New York Timesa

"Bang" to mroczna, pokręcona opowieść, która wstrząśnie wami i sprawi, że będziecie błagać o więcej. E.K. Blair powołała do życia grono intrygujących postaci, które już na zawsze pozostaną w zakamarkach waszych myśli. Wciąż było mi mało. Podniecająca i niepokojąca lektura – tej mrocznej opowieści łączącej thriller z trzymającym w napięciu romansem nie można przegapić!
Aleatha Romig, autorka bestsellerów New York Timesa

Jak do tej pory najśmielsza, najodważniejsza książka E.K. Blair. Pokręcona i absolutnie genialna. Jeśli sięgniecie po tę porywającą i intrygującą opowieść, czeka was ostra jazda. Znajdziecie tu napięcie i zmysłowość, rozpacz i nadzieję, romans i nienawiść. To po prostu piekielnie dobra książka
Vilma Gonzalez, USA Today

Blair zapuściła się w rejony, w które wielu pisarzy nie chce albo nie może dotrzeć, i muszę wam powiedzieć, że wyszło jej to fan-tas-tycz-nie! To zdecydowanie moja ulubiona mroczna lektura na rok 2014. Do diabła, prawdę mówiąc znalazłaby się piątce najlepszych mrocznych książek, jakie kiedykolwiek czytałam
Seductive Romance Reviews

To na tę chwilę jedna z moich ulubionych książek. Nie widziałam jeszcze, żeby jakikolwiek pisarz zmierzył się z ryzykiem, jakie podjęła E.K. Znalazła ona sposób, żeby wpasować kwadratowy klocek w okrągły otwór. »Bang« to powieść seksowna, zmysłowa i przewrotna. Absolutnie wspaniała. Absolutnie niewiarygodna!
Denise Tung, Flirty and Dirty Book Blog


SKUSICIE SIĘ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥