wtorek, 11 lutego 2020

491. "Zniszcz mnie" - Anna Langner || RECENZJA







"Jego ciało jest jak mapa, którą znam na pamięć i potrafię odtworzyć w głowie z zamkniętymi oczami".



On i ona. Pogubiony imprezowicz i zbuntowana outsiderka. Nie spodziewają się siły rażenia gorącego uczucia, które ich połączy. Barry uchodzi za prawdziwą duszę towarzystwa, ale to tylko pozory. Tak naprawdę czuje się samotny i ma wiele kompleksów, które ukrywa pod tatuażami, piercingiem i ekscentryczną fryzurą. Nie jeździ motocyklem i nie zalicza panienek jak jego kumple. Pewnego dnia zauważa tajemniczą nieznajomą, która na jego widok w panice ucieka i gubi swój szkicownik. Barry odkrywa, że dziewczyna ma wielki talent i ze zdziwieniem zauważa, że… każdy rysunek przedstawia jego. Amy, którą wszyscy mają za dziwoląga, chce odzyskać swoją własność. Ma jednak pewien plan, w którym to właśnie Barry może jej pomóc. [źródło]

"Zniszcz mnie" to moje pierwsze spotkanie z piórem Anny Langner. Autorka zaprasza nad do świata, w którym dominuje humor, miłość, skomplikowane relacje, nieprzewidywalność wydarzeń i niesamowici bohaterowie! Barry już na samym początku przykuł moją uwagę i skradł kawałek mojego serca. Chłopak posiada niesamowicie szaloną osobowość, absurdalne poczucie humoru i wyluzowany sposób bycia. Z kolei Amy uważana jest za bardzo dziwną osobę. Tylko nieliczni wiedzą, że dziewczyna dźwiga na sowich barkach bagaż doświadczeń, negatywne emocje i wydarzenia, które zmieniły ją diametralnie. Kiedy ta dwójka się poznaje nic nie jest takie, jakby się wydawało na początku. Bohaterowie szybko nawiązują nić porozumienia, którą zdobi dobry humor, sarkazm i wzajemne docinki. Oboje są bardzo charakterni, mają swoje wady i zalety. Od samego początku czuć, że coś ich do siebie ciągnie. Miło było przyglądać się, jak ich relacja wzbija się na kolejne wyżyny. Do samego końca nie wiedziałam czy uda się im być razem, czy jednak każde z nich pójdzie w swoją stronę. 

Kiedy czytałam tę książkę miałam wrażenie, że nie napisała jej polska autorka, bowiem czytało się ją tak dobrze, tak płynnie, a mój poziom zaciekawienia i zainteresowania rósł z każdą kolejną stroną. Ogromne gratulacje dla autorki za stworzenie powieści na miarę zagranicznych autorek! 

Anna Langner bardzo ciekawie i angażująco rozplanowała wszystkie wydarzenia. Nie jest to kolejna z tych historii, jakich wiele obecnie na polskim rynku. "Zniszcz mnie" to powieść, która uzależnia, zachwyca kreacją bohaterów, ciekawymi wątkami i zakończeniem, które wzbudza apetyt na więcej! Polecam!









GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Zniszcz mnie"
Autor: Anna Langner
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 455
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10




Książkę "Zniszcz mnie" możecie zakupić na stronie księgarni taniaksiażka.pl

Nowości w księgarni Tania książka.

Za możliwość przeczytania książki 
serdecznie dziękuję księgarni Tania książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥