wtorek, 28 lipca 2020

PRZEPIS NA KSIĄŻKĘ || "Cassiano Boss" - Angelika Łabuda



Już jutro swoją premierę będzie świętować powieść "Cassiano Boss", którą blog Nie oceniam po okładkach objął patronatem medialnym. Serdecznie zapraszam na wywiad z Angeliką Łabuda w ramach cyklu "Przepis na książkę".

P – jak PROCES TWÓRCZY
Czy pisząc „Cassiano Boss” wiedziałaś od razu, co się wydarzy w kolejnych rozdziałach, czy tworzyłaś wydarzenia na bieżąco?
Historię tworzyłam dzień po dniu, chociaż nie ukrywam, gdy kończyłam jeden rozdział już rozmyślałam o tym, co będzie dalej, co się wydarzy, kto z kim i jak?! J
R – jak ROZMOWA
Czy pisząc „Cassiano Boss” konsultowałaś z kimś elementy fabuły? Czy ktoś pomagał Ci w udoskonaleniu powieści?
Tak!  Dość sporo czasu spędzałam na telefonie i konsultowałam swoje pomysły z przyjaciółką, która nie raz mówiła mi „ to jest to!” „albo zmień to… słabe to.”.
Z – jak ZAKOŃCZENIE
Czy już na samym początku wiedziałaś, jak zakończysz „Cassiano Boss”?
Nie. Zakończenie zaczęłam wymyślać pod koniec ostatnich rozdziałów J
E – jak EMOCJE
Jakie emocje i uczucia towarzyszyły Ci w trakcie pisania „Cassiano Boss”?
Szczęście, smutek, wściekłość… - naprawdę czasami wczuwałam się zbyt mocno w bohaterów i odczuwałam to samo co oni.
P – jak PRAWDA
Czy w „Cassiano Boss” pojawiają się elementy z prawdziwego życia?
I tak i nie J na pewno coś musiało się pojawić, lub ktoś, abym stworzyła taką historię, a nie inną! J
I – jak IMPULS
Kiedy pojawił się u Ciebie impuls, który rozbudził gotowość do „Cassiano Boss”?
Tuż po moich urodzinach. Był to listopad i stwierdziłam, że to jest odpowiedni moment, aby spróbować swoich sił w pisaniu.
S – jak SAMODYSCYPLINA
Czy „Cassiano Boss” pisałaś codziennie w określonych porach dnia? A może tworzyłaś ją spontanicznie, wtedy, kiedy akurat miałaś na to czas?
Pisałam ją codziennie, czasami odpuszczałam w weekendy, żeby odpocząć od nadmiaru emocji. Jednak starałam się każdego wieczoru napisać chociaż kilka słów. To naprawdę pomaga. Lepiej napisać trzy słowa, niż nic. 

Serdecznie zachęcam do polubienia 
i śledzenia profilu autorki na Facebooku. 
https://www.facebook.com/A.Sinicka/?epa=SEARCH_BOX
ZAMÓW JUŻ DZIŚ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥