piątek, 16 października 2020

574. "Zły czas" - K.N. Haner || RECENZJA PATRONACKA

Znalazłam się w złym miejscu i czasie, a tam był ON... Mężczyzna, który mnie pokochał. I znienawidził.

„Zły czas” to drugi po - „Złe miejsce” tom cyklu „Niebezpieczni mężczyźni”. To historia, która po raz kolejny zaprasza nas do życia Blaire, kobiety będącej dotychczas marionetką w dłoniach bezwzględnego ojca. Teraz przyszło zmierzyć się jej z rzeczami, o których nie ma pojęcia. Musi stawić czoła światu, którego nie rozumie i nie zna. Musi być silna. Odważna. Zdeterminowana. Nie ma jednak pojęcia, jak wiele przeszkód i bolesnych informacji przygotował dla niej los.

„Zły czas” złamał mi serce. Boleśnie. Dotkliwie. Mocno. Kompletnie nie spodziewałam się, że K.N.Haner w tak elektryzujący i efektowny sposób poprowadzi losy bohaterów. Z drugiej strony trochę mi smutno. Nawet bardzo mi smutno! Niestety nie mogę zdradzić, z jakiego powodu, gdyż zepsułabym Wam przyjemność poznawania wydarzeń. Niemniej jednak jestem w pełni przekonana, że niektóre osoby ucieszą się z takiego obrotu sprawy. Jednak ja się do nich nie zaliczam. Kto poskleja teraz moje serce? 

„Zły czas” to historia, w której nic nie jest pewne. Z każdą kolejną stroną coraz bardziej byłam zaintrygowana dokąd będzie zmierzać Blaire. Co jeszcze wydarzy się w jej życiu. Ile bólu, upokorzeń i niesprawiedliwości będzie musiała znieść. Jakie osoby staną na jej drodze. Czy poradzi sobie w nowej roli. Od samego początku kibicowałam Crawford, wierzyłam, że w końcu wyjdzie na prostą, że uwolni się od bolesnej przeszłości. Nic bardziej mylnego. Przeszłość lubi o sobie przypominać. Nieoczekiwanie. Silnie. Zaskakująco. Co jeszcze wydarzy się w życiu Królowej Koki? 

W najnowszej książce K.N. Haner dzieje się naprawdę wiele. Pojawiają się tutaj sytuacje, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć. I to w szczególności mnie urzekło. I chociaż mam ogromny sentyment do pierwszego tomu i to właśnie on bardziej mi się podobał, to "Zły czas" jest taką historią, którą będę dobrze wspominać. Nie wspominając już o zakończeniu, które... Ach! Musicie przekonać się sami! Polecam! 


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Zły czas"
Autor: K.N. Haner
Seria: Niebezpieczni mężczyźni (tom 2)
Wydawnictwo: Editio red
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 30.09.2020 r.
Patronat medialny bloga



Za możliwość przeczytania książki oraz jej patronowania serdecznie dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu Editio red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥