sobota, 6 lutego 2021

599. "Free Birds" - Emilia Szelest || RECENZJA



"W tej kobiecie było coś, co sprawiało, że chciałem być dobry tylko dla niej. Pragnęłam jej szczęścia bardziej niż swojego".

"Free Birds" to moje pierwsze spotkanie z piórem Emilii Szelet. Po wielu pozytywnych i bardzo entuzjastycznych opiniach liczyłam na niezapomnianą historię, która zagwarantuje mi wiele emocji i zaskoczenie. Niestety zawiodłam się i bardzo mi przykro z tego powodu. 

Początek zapowiadał się bardzo obiecująco. Od samego początku dałam się wciągnąć w świat Karoliny Nawrockiej, utalentowanej pisarki, która wylatuje do do Los Angeles, bowiem prawa do ekranizacji jednej z jej powieści zostały sprzedane. Kobieta ma wziąć udział w pracach nad filmem. Kiedy poznaje lidera zespołu The Free Birds, Alexa Morgana, który ma skomponować piosenkę przewodnią do filmu, nie przypuszcza nawet, że ta znajomość stanie się początkiem rewolucji w jej życiu. A jednak. 

On, artysta z błyskiem w oku. Momentami zarozumiały i zbyt pewny siebie. Ona, piękna z charakterem z piekła rodem. Kiedy się poznają od razu zaczyna między nimi iskrzyć, ale jest jeden problem... Karolina jest mężatką (to nie jest spojler). 

Mam mieszane uczucia. I choć burzliwa relacja bohaterów od samego początku bardzo mi się podobała, a ich wzajemne docinki słowne kilkukrotnie wywołały uśmiech na mojej twarzy, to im dalej brnęłam w tę historię, to tym bardziej mój entuzjazm opadał... Po prostu zabrakło mi tutaj czegoś. Czegoś co wywołałoby we mnie silniejsze emocje, zachwyt i zaskoczenie. Chyba podeszłam do tej opowieści ze zbyt wygórowanymi oczekiwaniami. Stąd ten zawód. Niemniej jednak pomysł na fabułę uważam za, jak najbardziej trafny. Aczkolwiek wątek zdrady i układów z mężem nie pozyskuje mojej aprobaty. Mimo wszytko fanki autorki powinny być zadowolone. 

Polecam zainteresowanym! 

GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Free Birds" 
Autor: Emilia Szelest
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 323
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 6/10
Premiera: 27.01.2021


Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥