poniedziałek, 15 lutego 2021

602. "Zauroczona, zwariowana, zakochana" - Laura Steven || RECENZJA

Laura Steven, w błyskotliwy i prześmieszny sposób zgłębia świat kompleksów współczesnych nastolatek.


„Zauroczona, zwariowana, zakochana" to historia, którą należy traktować trochę z przymróżeniem oka, ale jednocześnie to opowieść szczera, zabawna i pouczająca. Autorka ukazuje czytelnikom, jak ważna jest akceptacja i tolerancja drugiego człowieka, bez względu na orientację i przekonania, które wyznaje.

Caro, główna bohaterka to inteligentna dziewczyna, która marzy o miłości. Prawdziwej miłości. Jenak brak pewności siebie i niska samoocena ją hamują, a oprócz tego jej obiekt westchnień, Haruki nie zwraca na nią uwagi. Kiedy dziewczyna posuwa się do małego podstępu, nie przypuszcza nawet, że w jej życiu dojdzie do "małej" rewolucji. Przełomowe odkrycie może pomóc jej w rozwiązaniu problemu.

Problem odrzucenia był, jest i z pewnością będzie obecny w życiu nastolatków. I właśnie nad tą kwestią pochyla się autorka niniejszej publikacji. Oprócz tego obserwujemy tutaj silnie zarysowany obraz przyjaźni oraz nadziei, która niekiedy jest jedynym co nam pozostało. 

Caro, główna bohaterka to osobowość, która pozyskuje sympatię za inteligencje, czarny humor i lekką niezaradność. Polubiłam ją od samego początku i z nieustającym zaciekawieniem przyglądałam się co jeszcze zwariowanego wydarzy się w życiu nastolatki. A  z czasem dzieje się bardzo dużo. Caro na pewno nie była na to przygotowana. Niemniej jednak to finał stał się dla mnie największym zaskoczeniem. Przede wszystkim uświadomił mi, że często to, co najcenniejsze jest tuż obok nas. Musimy tylko dobrze się rozejrzeć. 



REKOMENDUJĄC: Dawno tak świetnie nie bawiłam się podczas czytania książki! Tytułowa „Zauroczona, zwariowana, zakochana" skradła moje serce! Laura Steven stworzyła uroczą, pełną humoru i niezwykle ważną opowieść, która przede wszystkim ukazuje problem niskiego poczucia własnej wartości. Uczy tolerancji i akceptacji drugiego człowieka, a także sprawia, że nie chcemy rozstawać się z bohaterami. Jestem zachwycona! Przeczytajcie koniecznie!

GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Zauroczona, zwariowana, zakochana"
Autor: Laura Steven
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ilość stron: 344
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 7/10
Premiera: 10.02.2021


Za możliwość przeczytania książki i napisania rekomendacji
serdecznie dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥