sobota, 6 lutego 2021

600. "Miłosna iluzja" - D. B. Foryś || RECENZJA

„Mimo iż oboje postanowiliśmy pogrzebać senne wersje samych siebie, nie potrafiliśmy przestać powracać wspomnieniami do przeszłości”.

"Miłosna iluzja" stanowi kontynuację powieści "Miłosny blef". D. B. Foryś po raz kolejny zaprasza czytelników do świata Heli i Kuby. Ich burzliwa relacja niestety się rozpadła. Oboje zrozumieli, że wyobrażenie, jakie o sobie mieli, jest dalekie od rzeczywistości. I choć Hela próbuje ułożyć sobie życie na nowo, przy boku nowego mężczyzny, to jednak nie potrafi zapomnieć o Solskim, mężczyźnie, który spowodował, iż jej świat zadrżał w posadach. Kobieta nie potrafi zatrzymać swoich myśli. Wszystkie wciąż krążą wokół Kuby. Kiedy ten informuje Hele, że wyjeżdża, bo nie potrafi dłużej tak żyć, kobieta uświadamia sobie, że nie chce stracić mężczyzny na zawsze...

„Pragnęłam jego bliskości. Dotyku, smaku, ciepła… Jednocześnie wiedziałam, że nie mogę tego mieć".

"Miłosna iluzja" to świetne dopełnienie powieści "Miłosny blef". Przyznam szczerze, że drugi tom podobał mi się zdecydowanie bardziej. D. B. Foryś tym razem postawiła na emocje. Nie brakuje tutaj napięcia, trudnych decyzji i zaskakujących momentów. Hela i Kuba to bohaterowie, których nie da się nie lubić. I choć ich wybory nie zawsze pozyskiwały moją aprobatę, to jednak kibicowałam im do samego końca i wierzyłam, że jednak szczęście jest im pisane. Czy tak się stało? O tym musicie przekonać się już sami! 

Jeśli czytaliście "Miłosny blef" to z pewnością pamiętacie, w jakim momencie zakończyła się ta historia. Na szczęście D. B. Foryś zadbała o to, by zgrabnie rozwinąć i jednocześnie zakończyć ten wątek. Jest magicznie i bajecznie. Na samą myśl o tym, robi mi się ciepło na sercu.

REASUMUJĄC: D. B. Foryś stworzyła niebanalną kontynuację "Miłosnego blefu". Historia Heli i Kuby dostarcza emocji i pozwala na kilka godzin oderwać się od rzeczywistości. We właściwych momentach bawi, wzrusza i pokazuje, że każdy z nas chce kochać i być kochanym. Serdecznie polecam! 


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Miłosny iluzja"
Autor: D. B. Foryś
Cykl: Miłosna gra (tom 2)
Wydawnictwo: NIEzwykłe
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Data premiery: 03.02.2021

Za możliwość przeczytania książki i jej patronowania 
serdecznie dziękuję Autorce.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥