niedziela, 30 maja 2021

628. "Zła chwila" - K.N. Haner || RECENZJA


"Targały mną same sprzeczności. Serce, umysł i ciało zdecydowanie nie chciały ze sobą współpracować".

"Zła chwila" to trzeci tom cyklu "Niebezpieczni mężczyźni". To historia, która po raz trzeci zaprasza czytelników do świata Blaire i Phixa. Z ogromną niecierpliwością przewracałam każdą stronę, by poznać finał. Nie przypuszczałam jednak, że otrzymam TAKI finał. 

W niniejszym tomie poznajemy nowe, inne oblicze Phixa. Przyznam szczerze, że było to dla mnie miłe zaskoczenie, ale pomyślałam wtedy sobie "Phix, jak to Phix, prędzej czy później na pewno pokaże swoją bezwzględną i niebezpieczną twarz". Z kolei Blaire przy wsparciu Liama próbuje odnaleźć się w roli "Królowej Koki". Trzymałam za nią kciuki. Kibicowałam jej, aby była silna, waleczna i pewna siebie, w przeciwnym razie ktoś mógłby wykorzystać jej chwile słabości, a to na pewno nie wpłynęłoby korzystnie na jej sytuację. 

"Traumatyczne przeżycia ciągle we mnie siedziały, a ich siła uwalniała się właśnie w takich chwilach, gdy musiałam udawać kogoś, kim nie jestem".

K.N. Haner naprawdę potrafi zaciekawić i zainteresować czytelnika oraz sprawić, że serce pęka, gdy czyta się ostatnie zdania. "Zła chwila" to elektryzująca i totalnie wciągająca powieść o braku zaufania, władzy, pieniądzach, nienawiści, pożądaniu i cierpieniu.

Emocje, adrenalina, niebezpieczeństwo i niepewność. Właśnie to możecie poczuć czytając "Złą chwilę". K.N. Haner nie zwalnia i karmi czytelników wydarzeniami, których nie da się przewidzieć. Od samego początku dałam się wciągnąć w niepokojący świat bohaterów, w którym nic nie jest pewne. Spokój trwa tylko chwilę. Przeczytajcie koniecznie!


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE
Tytuł: "Zła chwila"
Autor: K.N. Haner
Seria: Niebezpieczni mężczyźni (tom 3)
Wydawnictwo: Editio red
Ilość stron: 248
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 19.05.2021 r.

Patronat medialny bloga


Za możliwość przeczytania książki oraz jej patronowania serdecznie dziękuję Autorce oraz Wydawnictwu Editio red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥