niedziela, 5 kwietnia 2020

510. "Skandal" - Katarzyna Nowakowska || RECENZJA PRZEDPREMIEROWA




"Nie byłam tu, gdzie powinnam. Nie robiłam tego, co pragnęłam robić. Jedyną dobrą rzeczą było to, że stałam przed ogromną szansą, którą dał mi Windstor. I uświadomiłam sobie, że byłam mu za to bardzo wdzięczna".

Julia Widawska jest specjalistką do ustalania spotkań i organizacji wyjazdów. Zajmuje się rezerwowaniem hoteli, lotów, aut i stolików w restauracjach. Kiedy pewnego dnia musi przejąć klienta swojej starszej siostry, nie przypuszcza nawet, że to zdanie stanie się początkiem rewolucji w jej życiu. Poznaje Jamesa Windstora, angielskiego arystokratę mieszkającego w Londynie. Mężczyznę wycofanego, gburowatego i zdystansowanego, ale jednocześnie niesamowicie przystojnego. W pierwszej chwili dzieli ich wszystko, ale z czasem zaczyna łączyć ich niewytłumaczalne napięcie. Czy Julii wypada uwieść najważniejszego klienta swojego ojca? 

K.N. Haner odważyła się wydać książkę pod swoim prawdziwym nazwiskiem. Książkę inną, niż dotychczas mieliśmy okazję poznać. Subtelną, wyważoną, zmysłową i wyjątkowo kobiecą. Jestem pewna, że fanki autorki będą zachwycone.

"Skandal" to opowieść o kobiecie, która nie potrafi postawić na swoim, gdy sytuacja tego wymaga. O kobiecie, która podporządkowała się swojej starszej siostrze i ojcu, a w szczególności ich wizji o jej przyszłości. O kobiecie, która ignoruje swoje pragnienia, ale żyje na poziomie, o jakim większość ludzi mogłaby jedynie pomarzyć. I nade wszystko o kobiecie, której brakuje czułości i bliskości. Czy Julii jeszcze kiedyś będzie dane poznać smak szczęścia i miłość? 

Katarzyna Nowakowska zabiera czytelników w podróż, gdzie złość, niepokój i żal miesza się z pragnieniem i ekstazą. W tej historii nic nie jest jasne i klarowne. Niepewność wisi w powietrzu, by w końcu dać upust emocją, pożądaniu i namiętności. "Skandal" to także opowieść o uczuciu, które pojawia się niespodziewanie, a potem zostaje wystawione na ciężką próbę, o rodzinie, która nie wyraża zadowolenia i nie chwali. O braku oparcia w najbliższych, skrywanych tajemnicach, niedomówieniach, poszukiwaniu swojego miejsca na świecie i odkrywaniu swojej kobiecości. Wciąga, by na końcu pozostawić czytelnika w zawieszeniu. Czekam na kontynuację! Polecam!




GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Skandal"
Autor: Katarzyna Nowakowska
Wydawnictwo: Burda
Ilość stron: 279
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 7/10
Premiera: 15.04.2020




Za możliwość przeczytania książki 
serdecznie dziękuję Wydawnictwu Burda. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥