___________________________________________________
- ROK 2017 -
"Nie pytaj dlaczego" - Magdalena Trubowicz [recenzja]
- ROK 2017 -
"Nie pytaj dlaczego" - Magdalena Trubowicz [recenzja]
"Po
złej stronie lustra" - K.C. Hiddenstrom [recenzja]
"Czas
Łucji" - Iwona Żytkowiak [recenzja]
"Na
ścieżkach złudzeń" - Joanna Sykat [recenzja]
"reLOVEution"
- Maciej Bujanowicz [recenzja]
"Dwadzieścia
minut do szczęścia" - Katarzyna Mak [recenzja]
"Czas
cudów. Czyli opowieści pod jemiołą" [recenzja]
___________________________________________________
___________________________________________________
- ROK 2018 -
"Magia
ukryta w kamieniu" - Katarzyna Grabowska [recenzja]
"Uwolnij
mnie" - Daria Skiba [recenzja]
"Nikt
nie może się dowiedzieć" - Agnieszka Rusin [recenzja]
"Zabić
Sarai" - J.A. Redmerski [recenzja]
"Nasilenie
wiosenne" - Marcin Kurcbuch [recenzja]
"Tam,
dokąd zmierzamy" - B.N. Toler [recenzja]
"Bang"
- E.K. Blair [recenzja]
"Wybór
M." - Natalia Nowak-Lewandowska [recenzja]
"Milion
smutnych atomów" - Jagoda Wochlik [recenzja]
"Zaginione
laleczki" - Ker Dukey & K.Webster [recenzja]
"Revved"
- Samantha Towle [recenzja]
"Ważki
na kostce lodu" - Łucja Wilewska [recenzja]
"Uwikłani"
- Adriana Rak [recenzja]
"Lato
z ciotką spirytystką" - Danuta Karolewicz [recenzja]
"Wierność
jest trudna" - Agata Przybyłek [recenzja]
"Zapomnij
o mnie" - K.N. Haner [recenzja]
"Nasze
jutro" - Daria Skiba [recenzja]
"Dom
na wrzosowej polanie" - Halina Kowalczuk [recenzja]
"Dom w malinowym chruśniaku" - Halina Kowalczuk [recenzja]
"Przepis
na wspaniałe życie" - Adriana Szklarz [recenzja]
"Drugie
życie Izabel" - J.A. Redmerski [recenzja]
"Chaos listy i liście" - Kaja Kowalewska [recenzja]
"Tamte
wakacje" - Sara Taylor [recenzja]
"Sami
sobie nigdy" - Anna M. Brengos [recenzja]
"Niewinna
pomyłka" - Joanna Hacz [recenzja]
"Siedem
cudów" - Agata Przybyłek [recenzja]
"Sponsor"
- K.N. Haner [recenzja]
"Dom
pełen kłamstw" - Karolina Wójciak [recenzja]
"Nadzieje
Olgi" - Aneta Krasińska [recenzja]
"RysowANKA
szczęścia" - Anna Zielińska-Stecyna [recenzja]
"Ty
i ja dwa różne światy. Część 1" - Elżbieta Kosobucka [recenzja]
"Ty i ja dwa różne światy. Część 2 i 3" - Elżbieta Kosobucka [recenzja]
___________________________________________________
- ROK 2019 -
"Krople deszczu" - Kathryn Andrews [recenzja]
"Dziewczyna z warkoczem" - Agnieszka Jordan-Gondorek [recenzja]
"Muzyka twojej dusz" - Agnieszka Lis [recenzja]
"Kwiaciarka" - Anna Kasiuk [recenzja]
"Słońce za horyzontem" - Magdalena Kołosowska [recenzja]
"Łabędź i szakal" - J.A. Redmerski [recenzja]
"Coś tu nie gra" - Joanna Szarańska [recenzja]
"Sponsor" tom 2 - K.N. Haner [recenzja]
"Dlaczego, mamo?" - Daria Skiba [recenzja]
"Zapisane w pamięci" - Ewa Pirce [recenzja]
"Zapach konwalii"- Danuta Korolewicz [recenzja]
"Mimo wszystko kochaj" - Agnieszka Rusin [recenzja]
"Wróć do siebie" - Zuzanna Marczyńska [recenzja]
"Siła jej piękna" - antologia - autor zbiorowy [recenzja]
"Joy" - Hermia Stone [recenzja]
"Hush" - E.K. Blair [recenzja]
"Ilias" - Małgorzata Falkowska [recenzja]
"(NIE) moje serce" - Joanna Prorok [recenzja]
"Słoneczniki po burzy" -Ewelina Maria Mantycka [recenzja]
"Gwiazdy nadziei" - I.M. Darkss [recenzja]
"Zostań ze mną" - Lidia Liszewska i Robert Kornacki [recenzja]
"1000 pierwszych szeptów" - Aniela Wilk [recenzja]
"Testament życia" - Jagna Rolska [recenzja]
"Nauczyciel" - Agnieszka Ziętarska [recenzja]"Nigdy nie wygrasz" - Karolina Wójciak [recenzja]
"Pod niebieskim księżycem" - Magdalena Kołosowska [recenzja]
"Jedyne takie miejsce" - Klaudia Bianek [recenzja]
"Drwal" - K.N. Haner [recenzja]
"Architektura uczuć" - Meg Adams [recenzja]
"Zapomnij o mnie" - Roma Nowicz [recenzja]
"Struny pragnień" - Monika Chodorowska [recenzja]
"Dziennik singielki" - Małgorzata Mroczkowska [recenzja]
"Dziewczyna, którą znał" [recenzja]
"Zemsta pachnie wilkiem" - J.G. Latte [recenzja]
"Nazywam się milion" - Karina Krawczyk [recenzja]
"Ring girl" - K.N. Haner [recenzja]
"Dopóki starczy mi sił" - Karolina Klimkiewicz [recenzja]
"Sekret guwernantki" - Marta Grzebuła [recenzja]
"Narzeczona z second-handu" - Agata Bizuk [recenzja]
"O jeden diament za daleko" - Marta Radomska [recenzja]
"Z ciszy" - Martyna Senator [recenzja]
"Cena złudzeń" - Agata Marzec [recenzja]
"Czekałam na ciebie" - Magdalena Krauze [recenzja]
"Niepokorna" - Katarzyna Mak [recenzja]
"Dom na sosnowym wzgórzu" - Halina Kowalczuk [recenzja]
"Miłość w czasach in vitro" - Anna Żelazowska [recenzja]
"Willa pod czarnym tulipanem" - Danuta Karolewicz [recenzja]
"Wszystkie róże świata" - Jagoda Wochlik [recenzja]
"Rabih znaczy wiosna" - Weronika Tomala [recenzja]
"Kochaj mnie" - Karolina Klimkiewicz [recenzja]
"Brakujące ogniowo" - Eliza M. Domagała [recenzja]
"Nigdy nie będziesz mną" - Anna M. Brengos [recenzja]
"Wszystkie nuty życia" - Natalia Murawska [recenzja]
"Nieuchwytny" - Katarzyna Mak [recenzja]
"Obejmie wszystko pamięć" -Joanna Gawrych-Skrzypczak [recenzja]
"Ogród Lorenza" - Francoise Bourdin [recenzja]
"Ciebie szukam" - Anna Kasiuk [recenzja]
"Nasze wczoraj" - Anna Szafrańska [recenzja]
"Rysunkowy chłopak" - K.N. Haner [recenzja]
"Odkąd cię poznałam" - Iwona Sobolewska [recenzja]
"Najcenniejszy podarunek" - Klaudia Bianek [recenzja]
"Szepty gwiazd" - Anna Łajkowska [recenzja]
"Wyrok" - Karolina Wójciak [recenzja]
"Zaufaj mi jeszcze raz" - Magdalena Krauze [recenzja]
"Spełniacze" - Małgorzata Falkowska [recenzja]
"Za ostatnią gwiazdą" - Magdalena Kołosowska [recenzja]
"Królik w lunaparku" - Michał Biarda [recenzja]
"Nasze jutro" - Anna Szafrańska [recenzja]
___________________________________________________
- ROK 2020 -
STYCZEŃ
STYCZEŃ
"Zielona 13" - Agata Bizuk [recenzja]
"Obok ciebie" - Anna Kasiuk [recenzja]
"Nieodpowiednia dziewczyna" [recenzja]
"Stażystka"- Alicja Sinicka (rekomendacja) [recenzja]
LUTY
"Powiedz, że wrócisz" - Roma Nowicz [recenzja]
"Tylko seks" - Mira Gross [recenzja]
"Na lodzie" - M. Falkowska [recenzja]
"Wieczny" - Agnieszka Ziętarska [recenzja]
"Złe miejsce" - K.N. Haner [recenzja]
MARZEC
"Liliana" - Anna Szafrańska [recenzja]
"Nic za darmo" - Agata Bizuk [recenzja]
"Pensjonat na wrzosowisku" - Anna Łajkowska [recenzja]
"Testament Ariany" - Francoise Boursin [recenzja]
"Ukaż mi prawdę" - Agnieszka Rusin [recenzja]
"Zdradzona" - Magdalena Krauze [recenzja]
"Z piasku i popiołu" - Amy Harmon [recenzja]
MAJ
"W twoim cieni" - Anna Kaisuk [recenzja]
"121 łez" - I.M. Darkss [recenzja]
"Zapomnij, że istniałem" [recenzja]
"Ochroniarz" - Meg Adams" [recenzja]
"To będzie nasza tajemnica" - K. Wójciak [recenzja]
"Melodia serc" - E. Nawara & J. Leśniewicz [recenzja] - ebook
"Marzenia mają twoje imię" - Karolina Klimkiewicz [recenzja] - ebook
CZERWIEC
"W tę samą stronę" - Marta Radomska [recenzja]
"Gra" - Augusta Docher [recenzja]
"Bądź ze mną szczęśliwa" - Iwona Sobolewska [recenzja]
LIPIEC
"Poplątane ścieżki" - Agata Sawicka [recenzja]
"Trapped" - Alicja Skirgajłło [recenzja]
"Otwórz oczy" - Alicja Sinicka [recenzja]
"Melodia serc" - E. Nawara & J. Leśniewicz [recenzja]
"Miłość po grecku" - Barbara Seeman-Włodarczyk [recenzja]
"Malwina" - Anna Szafrańska [recenzja]
"W deszcz" - Anna Dąbrowska [recenzja]
"Cassiano Boss" - Angelika Łabuda [recenzja]
"Negatyw szczęścia. Inizio" - Ludka Skrzydlewska [recenzja]
"Negatyw szczęścia. Fine" - Ludka Skrzydlewska [recenzja]
"Ten jedyny" - Izabela M. Krasińska [recenzja]
SIERPIEŃ
"Bruno" - Karolina Wójciak [recenzja]
"Marzenia mają twoje imię" - Karolina Klimkiewicz [recenzja]
WRZESIEŃ
PAŹDZIERNIK
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥