piątek, 5 marca 2021

606. "Layla" - Colleen Hoover || RECENZJA

"Jeśli wrócimy na linię startu, nigdy nie przekroczymy mety".

"Layla" to najnowsza powieść autorstwa Colleen Hoover. Uwielbiam twórczość autorki, dlatego też z ogromną ciekawością i zaangażowaniem sięgnęłam po niniejszy tytuł. Niestety otrzymałam w swoje dłonie historię, która nie do końca spełniła moje oczekiwania. 


Tytułowa "Layla" na ślubie swojej siostry poznaje muzyka, Leedsa. Dziewczyna od pierwszej chwili oczarowała go swoją osobowością i spojrzeniem na świat. Od pierwszej chwili między nimi pojawiała się wyjątkowa więź. Zaiskrzyło. Bratnie dusze? Nie inaczej. Jednak ktoś ma zupełnie inne plany wobec Layli i próbuje ją zabić... Od tej chwili dziewczyna jest kimś innym, niż była dotychczas. Czy Leedsowi uda się uratować ukochaną? Czy uda mu się uwolnić Layle z kajdan dziwnych zachowań, które coraz bardziej się nasilają? 


"Layla" to zupełnie nowa, inna odsłona Colleen Hoover. Autorka przyzwyczaiła swoich czytelników do historii, w których nie brakuje wzruszeń, emocji, trudnych momentów i niełatwych problemów. Tym razem otrzymujemy coś zupełnie innego. Coś, co skrywa w sobie wątek paranormalny. Niestety kompletnie nieprzemawiający do mnie. Ale jestem przekonana, że historia wykreowana przez Hoover znajdzie swoich zwolenników. Ja jednak do nich nie należę. 


Książkę czytało mi się naprawdę dobrze. Od samego początku byłam zachwycona kreacją bohaterów, dialogami i ogólnym przedstawieniem rozgrywających się wydarzeń. Jednak, im dalej brnęłam i poznawałam kolejne elementy fabuły, tym mój entuzjazm obniżał się. Szkoda, bo liczyłam na historię, która na długo pozostanie w moich myślach. Tak jednak się nie stało. Niemniej jednak, już wypatruję kolejnej książki autorki. Mam nadzieję, że tym razem będzie bajecznie i magicznie. 


Polecam zainteresowanym. 


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE

Tytuł: "Layla"
Autor: Colleen Hoover
Wydawnictwo: Otwarte
Ilość stron: 320
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 5/10
Premiera: 24.02.2021

Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Otwarte. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥