poniedziałek, 5 lutego 2018

PIERWSZE URODZINY - NIE OCENIAM PO OKŁADKACH - PODZIĘKOWANIA




Dziś dzień wyjątkowy, bowiem mój blog, obchodzi swoje pierwsze urodziny.
♥♥♥♥

Pamiętam, jak długo zastanawiałam się, czy założenia bloga to dobra decyzja. Pamiętam, jak długo zastanawiałam się nad swoim logo, ogólnym wyglądem i czy ktoś w ogóle będzie mnie czytał. :D Jednak za sprawą, mojej dobrej duszy (tak Sylwuszku, teraz będzie mowa o Tobie), zostałam silnie zmotywowana, aby w końcu założyć bloga i nie przejmować się kwestią, wyglądu czy loga.Ważne, żebym w ogóle założyła, i zaczęła pisać recenzje, a reszta wyjdzie w trakcie. Tak też się właśnie stało. :) 
 
Z każdą kolejną recenzją, utwierdzałam się w przekonaniu, iż prowadzenie bloga, to naprawdę świetna sprawa, ale gdyby nie Dorota z bloga Przeczytanki, to z pewnością, w mojej głowie, w ogóle by się nie narodził pomysł, na założenia swojego miejsca w sieci. Także Dorotko (matko chrzestna Nie oceniam po okładkach) dziękuję Ci bardzooo za inspirację! ♥♥

Teraz powrócę do Sylwuszki (w końcu obiecałam jej osobny akapit, w poście dziękczynnym). Dziękuję Ci, za wsparcie, za motywację, za to, że jesteś moim wiernym słuchaczem (dzięki Tobie coraz lepiej wychodzi mi mówienie :D) za to, że kochasz tak samo książki jak ja. Dziękuję Ci również, za to, że mogę Ci narzekać, a także wzdychać nad losem bohaterów. Dziękuje również, za to, że mogę Ci spamować zdjęciami, moich nowych książkowych zdobyczy (to nic, że potem mówisz, że jestem szczują). Dziękuję, że jesteś! 

Z tego miejsca i w tym dniu, serdecznie pragnę podziękować kilu osobą, które każdego dnia dają mi ogromną motywację. (kolejność przypadkowa).

Dziękuję Magdalenie Trubowicz, za powierzenie mi, mojego pierwszego patronatu, nad książką Nie pytaj dlaczego. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie. Dziękuję Ci Madziu, za każdą rozmowę, za zaufanie, za książki, za każde dobre słowo, za nieustanną motywację, za... WSZYSTKO! Po prostu. Ty wiesz. Nie pytaj dlaczego Ci dziękuje. ♥♥

Dziękuję Annie Dąbrowskiej. Aniu... Kochana. Jak pamiętasz, Ciebie poznałam, zanim założyłam bloga. Nakarmię Cię miłością, stało się zalążkiem, do wielkiej miłości, względem Twojej twórczości (i względem Ciebie również) w końcu to Ty jesteś KRÓLOWĄ EMOCJI! Dziękuje Ci za zaufanie, za wszystkie rozmowy, nieprzerwane wsparcie, motywację, każde dobre słowo. Dziękuje, że mogę sprawiać Ci radość, wzruszać się, podczas czytania Twoich książek. Dziękuję, że jesteś!♥♥

Dziękuję Sylwii Trojanowskiej. Za książki, za zaufanie, za możliwość bycia administratorką grupy Fani książek Sylwii Trojanowskiej (gorąco Was zapraszam do tej grupy). Za każdą rozmowę, ciepłe słowo. Dziękuję!♥♥

Dziękuję również Małgorzacie Falkowskiej, za niesamowitą dawkę endorfin, podczas czytania Twoich książek! Za przesympatyczne spotkanie na WTK, za zachwyt nad moimi grafikami. :D Za możliwość ambasadorowania Poszukiwani, Poszukiwany.♥♥

Dziękuję Anecie Krasińskiej, za możliwość ambasadorowania i patronowania Twoich książek! Za ciekawe sugestie, rozmowy, zaufanie oraz za to, że mogę dla Ciebie tworzyć grafiki. Bardzo się cieszę, że w końcu przekonałaś się do założenia grupy facebookowej i dziękuję, że mogę nią administrować. ♥♥

Dziękuję Anicie Scharmach, za możliwość patronowania Smaków życia i możliwość poznania Twojej twórczości! Dziękuję za zaufanie, za każde dobre słowo, za zachwyt nad moimi recenzjami Twoich książek, za miłość do kotów i za humor, który zawsze mi się też udziela! ♥♥

Dziękuję Annie Szafrańskiej, za możliwość poznania Twojej wyjątkowej twórczość, która rozgrzewa serca i wzrusza. Za każde dobre słowo. Mam nadzieję, że się spotkamy na WTK, to Cię wyściskam! Love! ♥♥

Dziękuję K.C. Hiddenstrom, za możliwość patronowania Po złej stronie lustra i możliwość przeczytania Władczyni Mroku. Za każdą rozmowę (w szczególności rozmowę o kotach), za każde dobre słowo, motywację, nieustająca dawkę humoru, kuszące fragmenty KK. Lovki!♥♥

Dziękuję Kasi Haner, za to, że jako pierwsza (pewnie nawet tego nie pamiętasz) napisałaś mi, że po miesiącu blogowania, śmiało mogę napisać do Wydawnictwa z prośbą o książkę do recenzji. Wówczas uwierzyłam w to, że moje blogowanie się rozwija, że mam szansę na nawiązanie pierwszej współpracy. Dziękuję również, za możliwość ambasadorowania Twoich książek, za miłe spotkanie na WTK! Za emocje, które mogę doświadczyć, czytając Twoje historie. Królowo dramatów, twórz dla Nas dalej! ♥♥

Podziękowania chciałabym, również skierować w stronę: Kai Kowalewskiej, Katarzyny Misiołek, Michała Biardy, Artura Urbanowicza, Ilony Gołębiowskiej, Magdaleny Majcher, Karoliny Klimkiewicz, Eweliny Rubinstein, Katarzyny Mak, Augusty Docher (Beaty Majewskiej), Sandry Borowieckiej, Martyny Senator. Dziękuję, że mogłam poznać Waszą twórczość! Jesteście wspaniali! ♥♥

Podziękowania należą się również blogerkom.

Dziękuję Karolinie z bloga Lotta czyta, za (chwila zastanowienia, bo nie wiem od czego zacząć :D), za wspólny BT, za wszystkie maile, za sms-y, za rozmowy, za wspólne narzekanie :D, wymienienie się sugestiami, mailami. Za każde dobre słowo, wsparcie, motywacje, sekrety, śmiechy iiiii spotkanie! Dziękuję Ci Karolinko za prezenty, za zaufanie, zaaaa WSZYSTKO! ♥♥♥♥ Za ochy i achy nad losami bohaterów, za wzdychanie nad nieziemskimi i seksownymi okładkami z gołymi klatami. :D ♥


Dziękuję Ewelinie (My fairy book world), Darii (Kraina książką zwana), Patrycji (Molinka książkowa), Marcie (Marta wśród książek), Irenie (Zapatrzona w książki) za wspólną organizację JESIENNEGO ZACZYTANIA, za śmiechy :D, za każde dobre słowo, wsparcie i pomoc. A w szczególności Ewelinie, za to, że przez całe wydarzenia, skrupulatnie Nas pilnowała, żebyśmy na czas dodawały konkursy. :D Natomiast Darii, za zaufanie! ♥♥

Dziękuję również Ani (Książkowe podróże Panny A.), Ani (Z fascynacją o książkach), Grażynce (Czytaninka), Kasi (Bibliotecznie), Emilce (Po drugiej stronie okładki), za to, że skrupulatnie i rzetelnie odpowiadałyście na moje pytania, kiedy czegoś nie wiedziałam, za komentarze, za wsparcie, za każde dobre słowo. ♥ A Emilce jeszcze za to, że ciągle mnie szczuje zagranicznymi okładkami. A ja wtedy siedzę i wzdycham! :D Ty wiesz, jak ja to kocham! ♥♥♥♥
Dziewczyny każdego dnia utwierdzają mnie w przekonaniu, iż pomiędzy blogerkami naprawdę może nie istnieć zawiść, zazdrość, nieustanna walka. Strasznie się cieszę, że Was poznałam!♥♥

Dziękuję moim czytelnikom! Bez Was nie byłoby tego miejsca! Dziękuję za wszystkie komentarze, like, dobre słowo! Jesteście najlepsi! ♥♥♥♥

Dziękuję WSZYSTKIM Wydawnictwom (nie jestem w stanie ich wszystkich wymienić) które mi zaufały i dały możliwość przeczytania wielu fenomenalnych książek!♥♥♥♥♥♥

Przez ten rok czasu udało mi się, objąć patronat nad 9 książkami.

Miałam również przyjemność zostać ambasadorką 7 książek.

Jeśli chodzi o statystyki to prezentują się one następująco:

liczba fanów na Facebooku: 2170
liczba fanów na Instagramie (pierwsze zdjęcie dodałam dopiero 18 stycznie b.r): 190
liczba wyświetleń na blogu: 102801
liczba obserwatorów na blogu: 272

Jeszcze raz wszystkim dziękuję, to był WSPANIAŁY rok!
♥♥


P.S. Mam nadzieję, że o nim nie zapomniałam. Jeśli tak, to przepraszam.♥♥

17 komentarzy:

  1. Ile podziękować :D Gratuluje Pierwszego roku i życzę kolejnych jeszcze bardziej owocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Aby kolejny rok też był wspaniały! 😘😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę się ❤ cieszę się że jesteś tu gdzie twoje miejsce i że w końcu jestes na Instagramie 😍😍 twoje zdjęcia są cudowne, a recenzje magiczne ❤ sama przyjemność tworzyć z tobą wydarzenia. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje kochanak Wszystkiego najlepszego dla biologię, wiele inspiracji dla Ciebie na kolejne 100 lat, a może i jeszcze dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się cieszę, że Cię poznałam 💜

    I cieszę się, że założyłas Instagram (lepiej późno niż wcale 😉), chociaż nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale robisz nam strasznie dużą konkurencję 😉😉😉

    Powinnam w tym miejscu życzyć Ci samych dobrych książek, wiernych i nowych czytelników, ale myślę, że Ty sama najlepiej wiesz, czego chcesz więc życzę Ci, aby właśnie TO się spełniło 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i wszystkiego dobrego w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocny rok! Tylko pozazdrościć :D
    Życzę Ci wytrwałości w kolejnych latach ;*
    Pozdrawiam! <3 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat! :)
    Gratuluje wytrwałości i życzę dalszych sukcesów! Oby takich urodzinowych postów było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałych wyników i życzę kolejnych cudownych lat w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę masz świetne wyniku z tak krótkim stażem. <3 Gratulacje! I życzę jeszcze bardziej owocnego roku w blogowaniu! :)

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Ja swój roczek przegapiłam heheh.
    Pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości i sukcesów, tego samego życzę Ci w kolejnym roku blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci wielu kolejnych tak wspaniałych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez ten rok czasu osiągnęłaś naprawdę wiele. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów i satysfakcji z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wygląd bloga, wesoły, kolorowy, aż cieszy oko i przyciąga uwagę.
    Również gratuluję Ci i życzę powodzenia w dalszej pracy.

    Zapraszam również do mnie: https://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego! I gratulacje! A ja obiecuję, że będę tutaj zaglądać w miarę moich mozliwości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥