piątek, 30 kwietnia 2021

620. "Broken Knight" - L.J. Shen || RECENZJA

" - Jesteś moim księżycem - wyszeptał. - Rozświetlasz wszystkie mroczne miejsca jak księżyc władający niebem".

"Broken Knight" to moje pierwsze spotkanie z twórczością L.J. Shen. I oczywiście znowu to sobie zrobiłam. Podeszłam do niniejszej lektury z pewnymi oczekiwaniami i (niestety) trochę się sparzyłam. Historia Luny i Knight'a nie wywołała we mnie emocji, jakich oczekiwałam. Szkoda. 

On jest towarzyski, pewny siebie i uprawia sport. Ona należy do nieśmiałych, opiekuńczych i troskliwych. Kochają i nienawidzą. Ranią i dają radość. Zmagają się z demonami przeszłości. Są dla siebie lekarstwem. Czy szczęście jest im pisane? 
"Serce nie prosi o pozwolenie, by coś czuć. Ono po prostu czuje".
"Broken Knight"  to historia wypełniona bólem, rozpaczą i bezsilnością. Szkoda tylko, że trudno mi było wczuć się w sytuację bohaterów. Nie potrafiłam się z nimi zżyć. Nie byłam w stanie przyjąć do swojego serca tego, z czym się zmagali. Nie udzielały mi się emocje, które stanowiły codzienność Luny i Knight'a. Miałam nadzieję, że ta powieść złamie mi serce. Że je rozszarpie. Po wielu pozytywnych opiniach liczyłam na genialną historię, która zmiażdży mnie emocjonalnie. Tak, jak wspomniałam wyżej - niestety tak się nie stało. Zabrakło mi "jakiejś" iskry, który sprawiłaby, że w pełni zaangażuje się w "Broken Knight"...

Nie mam zastrzeżeń co do kreacji bohaterów. L.J. Shen stworzyła intrygujące osobowości, z wadami i zaletami. Z jednej strony było mi ich żal, a z drugiej strasznie mnie irytowali. Ich relację w dużej mierze definiuje zazdrość i niedomówienia, których z każdą stroną było coraz więcej. Czułam się trochę przytłoczona i zmęczona. Z kolei problemy, które sukcesywnie pojawiają się w życiu bohaterów bardziej mnie drażniły, niż wywoływały smutek... Zaznaczam, że to są moje odczucia i nie musicie się z nimi zgadzać. W książkach najbardziej niesamowite jest to, że sprawiają, iż każdy odbiera je inaczej.

"Broken Knight" to powieść o chorobie, uzależnieniu, walce z demonami przeszłości i walce o lepszą przyszłość. Autorka wyraziście kreśli motyw hate-love. Historia, w której nie brakuje trudnych tematów, niełatwych wyborów i skomplikowanych relacji. 

GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Broken Knight"
Autor: L.J. Shen
Wydawnictwo: KOBIECIE
Ilość stron: 440
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 6/10


Sprawdź NOWOŚCI w księgarni Tania książka.

Za możliwość przeczytania książki 
serdecznie dziękuję księgarni Tania książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥