niedziela, 22 grudnia 2019

472. "Pokochać Jasona" - Ella Maise || RECENZJA


"Jedynie na planie filmowym, gdzie udawałem kogoś innego, miałem wrażenie, że znów mogę zaczerpnąć powietrza".

Olive Taylor właśnie napisała swoją pierwszą książkę. Romantyczna powieść jest na tyle dobra, że ruszają prace nad jej ekranizacją. W rolę głównego bohatera ma się wcielić gwiazdor Hollywood – Jason Thorn. Gorzej być nie mogło. Przystojny Jason nie ma pojęcia, że postać z filmu jest inspirowana jego osobą. To właśnie on lata temu złamał serce Olive, która była w nim zakochana po same uszy. Teraz ich drogi znowu się krzyżują. Czy tym razem zwróci na nią uwagę?

Ostatnio nie mam szczęścia do romanów. Niestety... A tak bardzo je lubię. Książka zapowiadała się naprawdę obiecująco. Dawno żadna historia nie zainteresowała mnie od samego początku tak, jak "Pokochać Jasona". Jednak potem mój entuzjazm opadł.

Jason mnie w sobie nie rozkochał, za to Olivia świata poza nim nie widzi. On był najlepszym przyjacielem jej starszego brata. Potem doszło do tragedii, która z czasem ukształtowała charakter tytułowego bohatera. Wyjechał, pozostawiając małą Olivię ze złamanym sercem. Teraz ona debiutuje powieścią, a on jest aktorem. Ich drogi się krzyżują. Czy w tej relacji miłość ma szansę zaistnieć? O tym musicie przekonać się już sami!

"Pokochać Jasona" to mało wymagający romans, który początkowo wzbudził we mnie wiele emocji, a z czasem mój poziom zainteresowania zmalał. Trochę przewidywalna, mało zaskakująca, niemniej jednak czyta się z lekko i szybko. Jeśli szukacie lekkich i niewymagających lektur, to niniejsza książka spełni Wasze oczekiwania.

Polecam zainteresowanym. 






GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Pokochać Jasona"
Autor: Ella Maise
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 406
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 6/10




Książkę "Pokochać Jasona" możecie zakupić na stronie księgarni taniaksiażka.pl

Nowości w księgarni Tania książka.

Za możliwość przeczytania książki 
serdecznie dziękuję księgarni Tania książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥