niedziela, 22 grudnia 2019

470. "To będą piękne święta" - Karolina Wilczyńska || RECENZJA




"Tym razem jestem pewna, że to będą piękne święta - pomyślała i uśmiechnęła się do mężczyzny. - Dokładnie takie, o jakich marzyłam".

"To będą piękne święta" stanowi jedenasty tom serii Jagodno. Przyznam szczerze, że nie było mi dane poznać dziesięciu poprzednich publikacji. Z lekką obawą i rezerwą sięgnęłam po niniejszą powieść. Niemniej jednak Karolina Wilczyńska stworzyła historię w taki sposób, że każdy z rozdziałów stanowi powrót do historii i osób, które pojawiały się we wcześniejszych tomach. Dziesięć magicznych opowiadań, magia Bożego Narodzenia i świąteczne zwyczaje

Po przeczytaniu "To będą piękne święta" pomyślałam sobie, że warto by było poznać Jagodno od początku i stać się częścią tej urokliwej miejscowości położonej w Górach Świętokrzyskich. Bo tam doświadcza się radości i smutku, a miłość i nienawiść przeplata się z namiętnością i samotnością. 

W "To będą piękne święta" odnajdziemy także piękne i kolorowe zdjęcia oraz praktyczne porady! To właśnie dzięki nim mamy możliwość stworzenia niepowtarzalnych dekoracji. Zawarte w każdym rozdziale instrukcje pomogą nam osiągnąć zamierzony efekt. Między innymi poznajemy, jak stworzyć idealną broszkę na prezent czy piękne szydełkowe gwiazdki oraz, jak przywrócić życiem starym meblom. Jestem pewna, że wielu czytelników zostanie zainspirowanych i wykona coś dla siebie, bądź dla bliskich. 

Serdecznie polecam!




GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "To będą piękne święta" 
Autor: Karolina Wilczyńska 
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 328
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 7/10
Premiera: 30.10.2019




Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję 
Wydawnictwu Czwarta Strona.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥