wtorek, 5 lutego 2019

2 URODZINY BLOGA || NIE OCENIAM PO OKŁADKACH


2 URODZINY BLOGA || NIE OCENIAM PO OKŁADKACH


Jest mi niezmiernie miło Was poinformować, iż dzisiaj mój blog NIE OCENIAM PO OKŁADKACH obchodzi dzisiaj swoje 2 urodziny! Ale ten czas leci! :) Z tej okazji, krótkie podsumowanie tych 2 lat.

Oprócz tego, iż poznałam WSPANIAŁYCH ludzi i pozyskałam WSPANIAŁYCH czytelników, to także trochę osiągnęłam. W urodziny można się chwalić prawda? :)

Ogromnym wyróżnieniem było dla mnie otrzymanie dedykacji w książce Anny Dąbrowskiej "Jedno życie". Aniu, Ty nawet nie wiesz, jak ja bardzo Ci za to dziękuję. Za każdym razem gdy otwieram tę książkę szczerze się uśmiecham. Było i nadal jest to dla mnie ogromne wyróżnienie! Dziękuję Aniu raz jeszcze! 💗



Dzięki Małgorzacie Falkowskiej i jej książce "Wyspa singli" stałam się bohaterką książki! Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało moje alter ego! Było zabawnie. A książkę serdecznie polecam! Dziękuję Małgosi za ten gest. Niby niewiele, a jednocześnie tak wiele! :)










Na mojej blogowej drodze pojawiła się również Anna Olszewska, autorka książki "Moja irlandzka piosenka". Dzięki Ani i dzięki jej książce uwierzyłam, iż przypadki naprawdę istnieją. Nie dość, że wzięłam książkę do recenzji i rekomendacji praktycznie w ciemnie (bo mnie opis zaintrygował) to później okazało się, że mieszkamy z Anią bardzo blisko siebie. Miałam przyjemność poprowadzić Ani dwa spotkania autorskie, co uważam za mój mały sukces! :)


Pełną fotorelację ze spotkań autorskich z Anną Olszewską możecie znaleźć >tutaj

Przez te dwa lata mój blog został odwiedzony ponad 190 000 razy, na Facebooku liczba polubień dobiega do 5000, zaś na Instagramie zbliżam się do 2000 obserwatorów (konto na Instagramie powstało rok temu). Na blogu umieściłam ponad 300 recenzji, łącznie pojawiło się 435 wpisów (w tym wywiady, książkowe zapowiedzi). Objęłam patronatem medialnym około 60 książek i napisałam kilka rekomendacji. Nawiązałam szereg współprac zarówno z autorami, jak i wydawnictwami. Poznałam WIELE wspaniałych osób i wiele wspaniałych książkowych historii! Znalazłam się w książkowych podziękowaniach u kilku autorek. :)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie, czytacie i komentujecie. Dziękuję, że jesteście! 

Zapraszam na Facebooka, tam wiele urodzinowych konkursów! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥