środa, 12 sierpnia 2020

559. "Wesela nie będzie!" - Małgorzata Starosta || RECENZJA


"Andzia zabita, Edzia zapłodniona. Patinka z arabską aferą, a pan młody przeżywa rozpacz z powodu braku cifa. Mówiłam wam, że tego wesela nie będzie!".

"Wesela nie będzie!" to drugi po - "Bruskie baby" tom komediowej serii autorstwa Małgorzaty Starosty. Pierwsza część przypadła mi do gustu, dlatego też z ogromną przyjemnością zagłębiłam się w kontynuację. Tym bardziej, że autorka zdecydowała się zakończyć losy Edyty Prusko otwartym finałem. Byłam ogromnie ciekawa, co jeszcze wydarzy się w jej życiu. 

Opracowany plan Edyty Prusko jest gotowy do realizacji - rozwód z Rafałem, a potem powrót na Podlasie. A oprócz tego przygotowania na wieczór panieński Magdusi. Los jednak bywa nieprzewidywalny i lubi mieszać w zamiarach. Nieoczekiwanie znika przyjaciółka Edzi, Andzia, a na domiar złego, w Szklarskiej Porębie zostają znalezione zwłoki. Drogi Edyty i sierżanta Bączka po raz kolejny się splatają. 
„(…) śmierć to naturalny element życia. Każdy kiedyś umrze. Im szybciej to zaakceptujecie, tym bardziej będziecie cieszyć się życiem”.
W  mojej ocenie Małgorzata Starosta świetnie rozplanowała wydarzenia w kontynuacji swojej serii. Pozwoliła czytelnikowi z ogromną swobodą zagłębić się w dalsze losy Edyty, w których nie brakuje zawirowań. Tutaj dzieje się jeszcze więcej! Nieoczekiwane wiadomości, nierozwiązane sprawy sprzed lat i niespodzianki. Nie brakuje elementów zaskoczenia oraz nieprzewidywalnych sytuacji gwarantujących całej palety wrażeń i emocji! A oprócz tego umiejętnie stopniowane napięcie i dynamiczna akcja, która trzyma czytelnika w ryzach i nie pozwala odłożyć książki na bok. Czego chcieć więcej?
„A ja go kochałam. Dałam się nawet namówić na zerwanie kontaktów ze wszystkimi, szczęście dawało mi spijanie miłości z jego dzióbka. A on raz mnie kochał i żyć beze mnie nie mógł, potem znowu mu się odwidywało, bo za bardzo chciałam go zmieniać”.

Małgorzata Starosta po raz kolejny funduje czytelnikom powieść tętniącą poczuciem humoru, ciepłem, lekkością i zgrabnie wplecionym w fabułę wątkiem kryminalnym, który intryguje i ciekawi do samego końca. Jeśli lubicie historie obyczajowe, które potrafią zaskoczyć - to książka "Wesela nie będzie!" na pewno się Wam spodoba! Ale czy rzeczywiście wesela nie będzie? O tym musicie przekonać się już sami! Pamiętajcie jednak, by zacząć przygodę z książkami Małgorzaty Starosty od "Pruskie baby". Gorąco polecam! 




GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Wesela nie będzie!"
Autor: Małgorzata Starosta
Cykl: "Pruskie baby" (tom 2)
Wydawnictwo: VECTRA
Ilość stron: 336
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 1.08.2020




Za możliwość przeczytania książki dziękuję Autorce. ❤

Przeczytaj również wywiad z Małgorzatą Starostą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥