wtorek, 18 czerwca 2019

"Dopóki starczy mi sił" - Karolina Klimkiewicz || ZAPOWIEDŹ PATRONACKA










ZAPOWIEDŹ PATRONACKA

Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż mój blog Nie oceniam po okładkach objął patronatem medialnym książkę "Dopóki starczy mi sił" autorstwa Karoliny Klimkiewicz. 

PREMIERA: 10.07.2019 r.


Wyobraź sobie życie, w którym ciągle musisz grać kogoś innego. Tkwisz w zaklętym kręgu przemian: co trzy miesiące nowe imię i nazwisko, nowy kolor oczu i włosów, nowe plany na przyszłość, nowe mieszkanie...
Zola Henderson i jej ciotka Camilla wiedzą, jak to jest, gdy tracisz tożsamość. Od siedmiu lat razem uciekają przed demonami przeszłości. Wcielając się w coraz to inne osoby, 
nie posiadają niczego na stałe,
 a ich życie jest jedną wielką iluzją. 
Wszystko zaczyna się zmieniać, gdy przeprowadzają się do małego, nadmorskiego miasteczka. Jonesport okazuje się być ich przekleństwem, ale i jedyną szansą na odzyskanie wolności. Jak wysoką cenę będą musiały zapłacić za przywrócenie swojego prawdziwego „ja”? 






JESTEŚCIE ZAINTERESOWANI?
Recenzja na blogu pojawi się w okolicach premiery!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥