czwartek, 10 września 2020

565. "Poza ringiem. Amelia i ja" - Anna Kasiuk || RECENZJA PRZEDPREMIEROWA

"Słabości zbyt wiele kosztują i bywa, że nie jesteś w stanie się podnieść po kolejnym ciosie".

"Poza ringiem. Amelia i ja" to nowa odsłona Anny Kasiuk. To historia, w której nie brakuje intryg, manipulacji, bólu, kłótni, determinacji, presji i... miłości. 

Z ogromną ciekawością i zainteresowaniem przypatrywałam się życiu Ivana, mężczyzny z potencjałem, będącym niczym oszlifowany kryształ. Ivan osiągnął wiele. Jego droga na szczyt była wyboista, naznaczona wieloma trudnościami. Ale wszystkie przeżycia nauczyły go cieszyć się małymi rzeczami. Kiedy upadł i jego kariera niespodziewanie została przerwana, wydawać by się mogło, że już nigdy nie wróci na ring. Nic bardziej mylnego. Ivan jest niezniszczalny. Niezwyciężony. Zdeterminowany postanawia odzyskać dawną sławę, bowiem to walka stanowi esencję jego życia. Na ringu okazuje siłę, ale na co dzień potrafi być wrażliwy i opiekuńczy, o czym przekonuje się Amelia, młoda, temperamentna i utalentowana malarka. Dziewczyna szybko podbija serce wojownika, staje się jego szczęściem, uśmiechem, jak i największą słabością. Jednak trudno jest jej zaakceptować życie Ivana. Życie, w którym nie brakuje brutalności i złudzeń. Czy mimo wszystko odnajdą wspólną drogę? Czy szczęście jest im pisane? Czy dwie różne osobowości mają szansę się zjednoczyć?
"Rosło we mnie coś wspaniałego i pławiłem się w przekonaniu, że znowu stanę na szczycie schodów z widokiem na wieżę Eiffla, z ramionami uniesionymi w geście zwycięstwa! Tak, potrzebowałem do życia uwagi i zainteresowania, a z każdym kolejnym dniem czułem, że przybliżam się do momentu, kiedy znowu znajdę się na szczycie".
Anna Kasiuk z wyczuciem ukazała czytelnikom świat boksu, świat, w którym nie brakuje nienawiści, bólu oraz intryg. Bycie pięściarzem wymaga ogromnej siły, zaparcia, determinacji oraz zaciętości. Ivan na każdym kroku pokonuje swoje słabości, dąży do tego, by zwyciężać, być niepokonanym. A oprócz tego próbuje ułożyć sobie życie u boku pięknej, młodej i utalentowanej kobiety, Amelii, która jest jego kompletnym przeciwieństwem. Czy dwie dusze doświadczone przez los będą w stanie znaleźć wspólny język i razem pokonać demony oraz zbudować nową, lepszą przyszłość? O tym musicie przekonać się już sami! 

"Poza ringiem. Amelia i ja" to przede wszystkim opowieść o silnym mężczyźnie, który podnosi się po upadku. O mężczyźnie, który walczy nie tylko na ringu, nie tylko by zyskać sławę i dobre imię, ale walczy również z przeciwnościami losu, z trudnościami, które pojawiają się na jego drodze, z demonami przeszłości, a ponadto walczy o miłość. O uczucie najpiękniejsze i najtrudniejsze. O uczucie, które potrafi dać ukojenie, ale także potrafi zadać ból. Serdecznie polecam! 



GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: "Poza ringiem. Amelia i ja"
Autor: Anna Kasiuk
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 384
Oprawa: Miękka
Moja ocena: 9/10
Premiera: 16.09.2020
Patronat medialny bloga 



Za możliwość przeczytania książki i jej patronowania 
serdecznie dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥