czwartek, 18 lutego 2021

605. "Powrót do Gruzji" - Anna Pilip || RECENZJA


Co przyniesie kaukaski wiatr? Czy zburzy szczęście Any?

"Powrót do Gruzji" stanowi kontynuację powieści "Gruzińskie wino". Od samego początku byłam ogromnie ciekawa, w jaki sposób autorka poprowadzi dalsze losy Any, którą nawiasem mówiąc bardzo polubiłam. 

Kiedy Ana, wraz z córkami przenosi się do Gruzji, do ukochanego lekarza, Giorgiego, wydawać by się mogło, że szczęście na dobre zagościło w jej życiu. Okazuje się jednak, że w nowej ojczyźnie musi przezwyciężyć kolejne trudności i przeciwności, które przygotował dla niej los. Czy kobiecie uda się pokonać napotkane problemy?

"Czasem walczyły z poważnymi problemami, uzależnieniami, zdradami, a czasem po prostu każdy dzień z drugą osobą uwierał jak za ciasne buty, których bały się wyrzucić".

Anna Pilip po raz kolejny zaprasza czytelników w podróż pełną przygód. Podróż, w której nie brakuje emocji, trudnych decyzji, niełatwych wyborów i zaskakujących momentów. Czytają "Gruzińskie wino" byłam zauroczona klimatem, jakie stworzyła autorka. Urokliwe widoki, wyborne jedzenie i magiczne zakamarki bardzo mnie zachwyciły. Podobnie, jak Ana zachłysnęłam się atmosferą panującą w Gruzji. 

Czytając "Powrót do Gruzji" przekonałam się, że Gruzja nie jest obca Annie Pilip. Czuć, ogromną miłość autorki do tego państwo. "Powrót do Gruzji" to w mojej ocenie zgrabna kontynuacja, skrywająca w sobie dynamiczną i wartką akcję, pikantne sceny erotyczne oraz rodzinne tajemnice, które sukcesywnie, krok po kroku wychodzą na jaw i zaskakują. 

Anna Pilip w swojej najnowszej publikacji porusza również kwestię konfliktu między Gruzją a Osetią Południową. Ana wspólnie z tajemniczym Vano  mierzy się w okrucieństwem Osetyjczyków i walczy o szczęśliwy powrót męża do domu. Czy to się uda? Tego Wam nie zdradzę, ale zapewniam, że emocji nie brakuje!

Serdecznie polecam i już wypatruję kolejnego tomu!


GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE

Tytuł: "Powrót do Gruzji"
Autor: Anna Pilip
Wydawnictwo: Lira
Ilość stron: 370
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 8/10
Premiera: 27.01.2021

Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Lira.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥