wtorek, 14 marca 2017

Wyzwanie - Rozeznanie

Witajcie! :)

Niedawno dołączyłam do wyzwania organizowanego przez Karolinę Pająk z bloga (http://dzosefinn.blogspot.com/) Przeczytam tyle ile mam wzrostu. W związku z tym musiałam zrobić rozeznanie ile już centymetrów udało mi się przeczytać.



Od początku roku przeczytałam 11 książek + 2 ebooki.

Bez pamięci – M. Kubacka (daje to mi 1,47 cm)
Dziewczyna, która przepadła – K. Misiołek (daje to mi 2,35 cm)
Drugie życie Matyldy – M. Trubowicz (daje to mi 1,15 cm)
Boys from Hell - Agnieszka Lingas – Łoniewska (daje to mi 1,55 cm)
Pozytywka – Agnieszka Lis (daje to mi 1,32 cm)
Siostry - Claire Douglas (daje to mi 1,69 cm)
Za zamkniętymi drzwiami – B.A.Paris (daje to mi 1,55 cm)
Siostrzyczka musi umrzeć – F. Wolff (daje to mi 1,79 cm)
Cienie przeszłości – Edyta Świątek (daje to mi 1,85 cm)
Niekochana – K. Misiołek (daje to mi 1,79 cm)
I nie cieszy się z niesprawiedliwości (ebook) – M. Kułakowski (daje to mi 0,18 cm)
Nic o mnie nie wiecie (ebook) – M. Kułakowski (daje to mi 0,2 cm)
Odroczone nadzieje – A. Krasińska (daje to mi 1,07 cm)

Łącznie daje mi to 18,59 cm. Z uwagi, że mój wzrost jest równy 168 cm, wychodzi na to, że pozostało mi jeszcze 149,41 cm do przeczytania! Mam nadzieję, że podołam. :D

Zachęcam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu! Świetna zabawa gwarantowana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥