niedziela, 19 maja 2019

371. "Inne niebo" - Katarzyna Grabowska || PATRONAT MEDIALNY


"Wytrzymałam siłę jego spojrzenia. Już dość przez niego wycierpiałam. Nie pozwolę więcej się skrzywdzić! Nikogo nie pozwolę skrzywdzić! Czas Dewina już minął. Minął właśnie w tej chwili. Gdy opuszczę komnatę Ekharda, wszystko będzie inne".

„Inne niebo” to trzeci i jednocześnie ostatni tom cyklu "Magia ukryta w kamieniu".  Katarzyna Grabowska po raz kolejny zabiera czytelników w podróż pełną nagłych zwrotów akcji, niepewności i emocji. Wraz z Julią kroczymy po magicznym świecie, który mieliśmy okazję poznać w poprzednich częściach cyklu. Wszystkie sekrety, które dotychczas nie zostały rozwiązane, w końcu odsłaniają przed czytelnikiem swoje prawdziwe oblicze.  

Życie głównej bohaterki cały czas jest w ciągłym niebezpieczeństwie. Wrogowie tylko czekają, by zadać Julii ostatni cios i ją unicestwić, pozbawić życia. Mimo wszystko dziewczyna stara się odkryć największe sekrety Burii. Jednak jest w tym sama. Czy w końcu nad Burią zaświeci słońce? Czy Julia będzie w stanie zdjąć klątwę tego miejsca?

Katarzyna Grabowska ponownie udowadnia, iż jej wyobraźnia nie ma granic. Historia stworzona przez autorkę posiada niebywały klimat, który absorbuje odbiorcę i nie pozwala oderwać się od kolejnych stron.

Pierwszoosobowa narracja głównej bohaterki pozwala czytelnikowi z bliska obserwować zmiany, jakie zachodzą w jej życiu. Wraz z Julią przeżywamy momenty radości, bezradności, rozpaczy oraz triumfu. Stajemy się świadkami jej zmagań, poświęcenia, próby rozwiązania skomplikowanych i zawiłych tajemnic i wraz z nią doświadczamy wielu emocji i wrażeń. 

"Moje życie przypominało rozpędzoną kolejkę górską. Raz znajdowałam się na samym dole, a za chwilę wznosiłam na szczyt, z którego zjazd przyprawiał mnie o szaleństwo".

Czytanie cyklu "Magia ukryta w kamieniu" było dla mnie piękną przygodą. Za za każdym razem z zapartym tchem śledziłam losy bohaterów i oddawałam się klimatowi powieści. Buriański świat, który przedstawiła czytelnikom Katarzyna Grabowska, i który rządzi się swoimi prawami, oraz zakazami urzeka, fascynuje i zadziwia. Z przykrością rozstaję się z tym cyklem i oczekuję kolejnych powieści autorki. 



REKOMENDUJĄC: „Inne niebo” kończy trylogię pełną magii, tajemnic, miłości oraz niebezpieczeństw. Katarzyna Grabowska po raz kolejny stworzyła elektryzującą powieść, która pozwala z zapartym tchem śledzić zmagania bohaterów. Porywają, nieoczywista i trzymająca w napięciu do ostatniego zdania. Polecam!



GARŚĆ INFORMACJI O KSIĄŻCE 
Tytuł: Inne niebo
Autor: Katarzyna Grabowska
Cykl: Magia ukryta w kamieniu
Wydawnictwo: Videograf
Ilość stron: 564
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami 
Moja ocena: 8/10




Za możliwość przeczytania i patronowania 
książki dziękuję Wydawnictwu Videograf.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥