środa, 21 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ – Przebudzenie Morfeusza – K.N.Haner


Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż zostałam ambasadorską najnowszej książki K.N.Haner – Przebudzenie Morfeusza.
 
Premiera 5 lipca 2017 r.

Kilka słów o książce...
Przebudzenie Morfeusza to 3 tom z cyklu Mafijna Miłość. Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie.
Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze.
Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić.
Jaką decyzję podejmie Cassandra? I co wybierze Adam w świecie, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje?
Śniłam o mężczyźnie, który był dla mnie zgubą. Przeszliśmy razem przez koszmar, a teraz... Teraz czas na przebudzenie.[ŹRÓDŁO]




 
~TRAILER KSIĄŻKI ~


Recenzja I tomu [KLIK]
Recenzja II tomu [KLIK]


Recenzja III tomu już niebawem. 💜💜

Jesteście zainteresowani tym tytułem?


Zapraszam również na fanpage Autorki.

7 komentarzy:

  1. Super, gratulacje! :)
    Muszę przyznać, że okładki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać, zakończenia tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo zainteresowana byłam pierwszym tomem jednak z upływem czasu ta chęć na przeczytanie coraz bardziej spada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze ani jednej części tego cyklu, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)
    Nie miałam okazji przeczytać poprzednich części, ale szczerze mówiąc w najbliższym czasie się na nie nie skuszę, bo czeka na mnie sporo innych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! ☻♥
    Serię będę miała na oku :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) czytałam jedną książkę, ale chyba nie skuszę się po kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥