sobota, 29 grudnia 2018

TOP 20 - Najlepsze książki 2018 || NIE OCENIAM PO OKŁADKACH


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje TOP 20 – czyli 20 najlepszych książek, które przeczytałam w 2018 roku. 

Kolejność książek według daty publikacji recenzji. 
Od stycznia do grudnia.

"Miłość w kolorze bieli" - Magdalena Trubowicz

"Zabić Sarai" - J.A. Redmerski

"Tam, dokąd zmierzamy" - B.N. Toler

"Właśnie tak!" - Anna Szafrańska

"Paleta marzeń" - Małgorzata Falkowska

"Z nicości" - Martyna Senator

"Wybór M." - Natalia Nowak-Lewandowska

"Zapomnij o mnie" - K.N. Haner

"Wierność jest trudna" - Agata Przybyłek

"Sekrety i kłamstwa" - Sylwia Trojanowska

"Wybacz mi" - Karolina Klimkiewicz

"Zanim zniknę" - Anna Dąbrowska

"Krwawy księżyc" - K.C. Hiddenstrom

"Moja irlandzka piosenka" - Anna Olszewska

"Zapadnij w serce" - Ginger Scott

"Obietnica" - Ewa Pirce
[recenzja]


"Do jutra w Amsterdamie" - Agnieszka Zakrzewska

"Namiętność pachnąca terpentyną" - Anna Kasiuk

"Gdyby nie ty" - Monika Sawicka

"Oczy wilka" - Alicja Sinicka
Wszystkie wymienione przeze mnie książki zapewniły mi wiele wrażeń i emocji! Jestem pewna, iż kiedyś wrócę do kilku z nich, aby na nowo poczuć to, co zostało mi opowiedziane. 


Co sądzicie o zestawieniu? 
Czytaliście którąś z zaprezentowanych przeze mnie publikacji? 
Albo może macie w planach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. ♥